Παρασκευή 19 Μαΐου 2017

Πορτραίτο Λαμπρινής Τζούρκα (Παρασκευής Μαλούχου - Λάμπρου, Λάλιο κ.α. ψευδώνυμα)

Πορτραίτο Λαμπρινής Τζούρκα (Παρασκευής Μαλούχου - Λάμπρου, Λάλιο κ.α. ψευδώνυμα)


Αν και το σκεφτόμουνα καιρό, εδώ και λίγες μέρες, μετά το Φεστιβάλ του Περάματος, τόλμησα να ζητήσω μια "συνέντευξη" από την γνωστή μας Λαμπρινή.
Ξαφνιάστηκε νομίζω στην αρχή, αλλά μου απάντησε θετικά κι αυτό με τιμάει ιδιαίτερα.
Ως προσωπικότητα μου είχε κάνει εντύπωση προ πολλού. Την βρίσκω πολύ σημαντική, κι εκείνο που θαύμασα περισσότερο σ' εκείνη είναι οι χαμηλοί τόνοι που κρατάει για τον εαυτό της.Σπανίζουν τέτοιοι χαρακτήρες στην εποχή μας και έχει τόσα προσόντα! Όχι μόνο από μόρφωση και ταλέντα, αλλά η ψυχή της είναι ένας σταθερά, ανθισμένος Παράδεισος!

Χαρούμενη ή λυπημένη, θα την δεις εκεί στις ιντερνετικές επάλξεις, να δίνει νότες αισιοδοξίας και Τέχνης, ακούραστα.
Μπορεί και να την δεις να τρέχει χιλιόμετρα για να σε δει, αν καταλάβει πως έστω λίγο, την αγαπάς!
Μπορεί να σε φορτώσει και με δώρα και να μην ξέρεις που να κρυφτείς, γιατί απλά δεν ταιριάζουν οι στιγμές σας!
Έχω δει αρκετές φορές από κοντά αυτό το κορίτσι!
Σε όλες, μα όλες, νομίζω, την έχω απογοητεύσει, αλλά δε νομίζω να σας το πει.
Ντρέπομαι, μεν, αλλά το λέω. Αν την γνώριζα δέκα χρόνια νωρίτερα, ίσως να με πετύχαινε και στις καλές μου, αλλά... άργησε να 'ρθει!

Έχω δει την ιντερνετική "δουλειά" της, (όσο γίνεται), έχω δει και πόσο δίνεται στους άλλους, όπως έχω δει και πόσο δεδομένη την "έχουν δει", οι άλλοι!
Την έχω συμβουλέψει κατά καιρούς, να μην δίνεται πολύ, να μην σκορπίζεται, γιατί είναι υπερευαίσθητη και κάποτε θα φανεί. Έπαθα, έμαθα, συμβουλεύω.
Το κορίτσι αυτό, λοιπόν, που είναι ένα αλλιώτικο από τα άλλα, κατέχει όλα τα μοντέρνα της εποχής μας, αλλά διαθέτει ρίζες και αξίες παλιάς κοπής, δε γινόταν να μην την ξεχωρίσω ως προσωπικότητα και να μην της ζητήσω να μας μιλήσει δημόσια, λίγο περισσότερο για την ζωή της!


Της έγραψα λοιπόν, ένα ξημέρωμα ένα κατεβατό ερωτήσεων, μετά έμπλεξα, αλλά το κορίτσι "δούλεψε" για λογαριασμό μου και μου τα έστειλε όλα έτοιμα! Κι έκανε και διπλό κόπο! Μου τα συγκέντρωσε όλα μαζί, για να μη μου "κλέβει" χρόνο...
...Και περίμεναν κιόλας!
Πού να τολμήσω να της πω, πως είχα κι άλλες ερωτήσεις!
Μούγκα λοιπόν, κι ότι άλλο θέλω να μάθω, ξέρω που θα την βρω!
Αρκεί να συνεχίσει να είναι εκεί, γιατί κουράστηκε μια ζωή να με περιμένει!



Αυτή είναι η Λαμπρινή! Επί της ουσίας μού κάνει διπλό δώρο, με κάνει μάγκισσα στην δική μου την σελίδα!
Ένιωσα άσχημα. Σκεφτόμουνα να τα "παρουσιάσω" αλλιώς, μα δεν έχει νόημα, άσε που θ' αργούσα κι άλλο! Το αποτέλεσμα μετράει. Καλύτερα όλα μαζί, συγκεντρωμένα σε μία ανάρτηση, να μην είναι σκόρπια.

Επειδή είναι ήδη πολύ μεγάλη η ανάρτηση, πρέπει να συντομεύω.
Την ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ από καρδιάς, για ΟΛΑ!
Της ζητάω ΣΥΓΓΝΩΜΗ για ΠΟΛΛΑ!
Εύχομαι ολόψυχα ο Θεός να της δίνει ΥΓΕΙΑ, ΧΑΡΑ, ΑΓΑΠΗ, ΕΜΠΝΕΥΣΗ και ΕΠΙΤΥΧΙΑ σε ΟΛΑ τα βήματά της σ' αυτή την ζωή, γιατί το αξίζει!
Blog είναι εδώ, αυθόρμητα πράγματα, υπάρχουν και τα σχόλια, υπάρχει τόσος άδειος χώρος στο νετ, να είμαστε ΚΑΛΑ, να γράφουμε, κι όσο γίνεται, να είμαστε ειλικρινείς.

Να δώσω βάση που θα την βρείτε: Περίπτερο στο Ίντερνετ.
Πάμε να μάθουμε, να δούμε, ν'ακούσουμε και να περιηγηθούμε απαλά, τόσο στην ζωή της, όσο και στην ψυχή της...


***
Στην ουσία θέλω να μας μιλήσεις για σένα, για την ζωή σου, για τις σπουδές σου, για τα όνειρά σου, τα γενικά και τα συγκεκριμένα.


Με λένε Λαμπρινή Τζούρκα, είμαι μουσικός.  Μόλις συστήνομαι με αυτήν μου την ιδιότητα, αμέσως, οι άνθρωποι κουμπώνονται, λες κι είμαι κάτι ξεχωριστό.  Όμως, δεν είμαι

μουσικά όργανα

Γεννήθηκα στον Πειραιά και μεγάλωσα στο Πέραμα (συνοικία του Πειραιά).  Τελείωσα το Λύκειο, και μετά έδωσα για το Πανεπιστήμιο, δύο φορές, αλλά δεν πέτυχα.  Ήθελα να γίνω φυσικός.  Δεν έγινα.

θεωρία της σχετικότητας

Ακολούθησα την συμβουλή ενός ανθρώπου που με βοήθησε πολύ.  Του μαέστρου της χορωδία μας.  "Γιατί δεν γίνεσαι μουσικός;" μού είπε κάπου στα 16 μου, και αυτό ήτανε. Όταν δεν πέρασα στο Πανεπιστήμιο... έγινα μουσικός.

Συνέχισα τις σπουδές μου στο Ωδείο, και στα 24 μου πήρα το πτυχίο της Αρμονίας.  Τότε, με αυτό το πτυχίο μπορούσες να μπεις στο δημόσιο.  Αφού έδωσα  δύο εξετάσεις, επιτυχημένες και οι δυο, (πριν την εποχή του ΑΣΕΠ) έγινα καθηγήτρια μουσικής στο Δημοτικό Σχολείο.  Έγινα Εκπαιδευτικός Μουσικής όπως είναι το επίσημο όνομα του επαγγέλματός μου.

Τα όνειρά μου, θα έλεγα, δεν πραγματοποιήθηκαν.  Ό,τι έγινα το ωφείλω... στην "ζωή. "  Αυτό που λέμε: "Τίποτε δεν είναι τυχαίο." Εξηγούμαι... 

όνειρα

Ήθελα να γίνω φυσικός, έγινα μουσικός.  Ένα απείρως καλύτερο επάγγελμα για μένα. 
 Ήθελα να περάσω στο Πανεπιστήμιο, δεν πέρασα.  Πέρασα το 2013 και ακόμα σπουδάζω. Ποτέ μου δεν ήθελα να γίνω συγγραφέας, και να τώρα που το σκέφτομαι, και άλλα τέτοια παραδείγματα
.
ΕΚΠΑ, Φιλοσοφική Σχολή

Τώρα, εδώ που είμαι, έχω στόχους πια, κι όχι όνειρα.  Στοχεύω λοιπόν να ζήσω με αξιοπρέπεια και ό,τι κάνω νά 'ναι κάτι καλό... 


Ξέρω ότι είσαι δασκάλα μουσικής και σπουδάζεις πάλι, για να γίνεις, τι;

Σπουδάζω γιατί έτυχε. Έδωσα Πανελλήνιες επειδή μία φίλη έδινε επίσης, και με ώθησε στο να δώσω κι εγώ μαζύ της.   Πέρασα και πραγματοποίησα ένα όνειρο ζωής (πάντα ήθελα να μπω στο Πανεπιστήμιο). Και επειδή τίποτε δεν είναι τυχαίο, δεν ξέρω που ακριβώς θα με βοηθήσει αυτό που κάνω τώρα. 

Φοιτήτρια... εδώ!!! Με το αντίστοιχο μπλογκ: 

Είμαι στο ΕΚΠΑ (Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών) στο Τμήμα Μουσικών Σπουδών.  Πέρασα το 2013 και τώρα βρίσκομαι στο 4ο έτος. 

  Με λίγα λόγια ζω αυτό που έχω τώρα στα χέρια μου... 

Είναι εύκολο να είσαι δασκάλα μουσικής; Διδάσκεται εύκολα ένα τραγούδι;





Για μένα. είναι εύκολο να είσαι δασκάλα μουσικής.  Γιατί είχα έναν πολύ καλό μαέστρο, στην χορωδία όπου ήμουνα, και μού είχε διδάξει τα πάντα.  

Παιδική Χορωδία Θηλέων Αγίου Ευθυμίου Κερατσινίου
Μαέστρος ο Δημήτριος Κανάρης
Έτος ιδρύσεως 1982
(εγώ είμαι πέμπτη από πάνω αριστερά... ) 

Αυτό ακούγεται ίσως υπερβολικό, αλλά ισχύει.  Αν έχεις καλό δάσκαλο, μπορείς να κάνεις θαύματα. 

Ένα τραγούδι διδάσκεται εύκολα.  Συνήθως, το τραγουδάω στα παιδιά και σιγά - σιγά το μαθαίνουνε.  Γενικώς, δεν νομίζω να υπάρχει κάτι που δεν μπορούν να το μάθουν τα παιδιά μας... 

Διδασκαλία τραγουδιού... 


Υπάρχει τραγούδι που ήταν δύσκολο και το αφήσατε;

Δεν υπάρχει δύσκολο τραγούδι για τα παιδιά.  Στην χορωδία όπου ήμουνα, είδα με τα ίδια μου τα μάτια ότι όσο ΔΥΣΚΟΛΟ κι αν είναι ένα τραγούδι, τα παιδιά μπορούν να το μάθουν.
Κι έτσι είναι... 



Διδασκαλία τραγουδιού


Ο δάσκαλος της μουσικής έχει συγκεκριμένη ύλη;


Βεβαίως, υπάρχει συγκεκριμένη ύλη από το Υπουργείο.  Από εκεί και πέρα, από ότι έχω διαπιστώσει το μάθημα γίνεται ανάλογα με την ιδιοσυγκρασία του δασκάλου.  Για παράδειγμα, άλλοι επιμένουν πολύ στην θεωρία, άλλοι στην πράξη.

θεωρία


πράξη... 



Διδάσκει και νότες;
Διδάσκει και μουσικό όργανο;
Ή μόνο τραγούδι;

Ο δάσκαλος μουσικής διδάσκει και νότες, αλλά όχι μόνον αυτές.  Στα βιβλία της μουσικής, αυτήν την στιγμή, υπάρχουν κάποια κεφάλαια για τις νότες, για να τις μάθει το παιδί με έναν όμορφο τρόπο, με παιγνίδι και χαρά.



Διδασκαλία μουσικής στην Αρχαιότητα



Ο δάσκαλός μουσικής δεν διδάσκει μουσικό όργανο.  Θεωρητικώς δεν γίνεται, γιατί είναι πολλά τα παιδιά και το μάθημα είναι μόνον μία ώρα την εβδομάδα.  Πρακτικώς, να πω ότι γίνεται.  Θα πω για μένα, γιατί ο κάθε μουσικός έχει την δική του προσωπικότητα, στην διδασκαλία.  

Διδάσκω, λοιπόν, φλογέρα στην Στ' τάξη του Δημοτικού σχολείου, με επιτυχία. Δηλαδή, τα παιδιά μαθαίνουν ένα τραγούδι όλον τον χρόνο, και το παρουσιάζουν συνήθως στους γονείς τους.  

παιδί και φλογέρα

Είναι γεγονός ότι στην αρχή, αυτό το θεωρούσα αδύνατον. Να όμως που γίνεται!!! 


Ένας δάσκαλος μουσικής δεν διδάσκει μόνον τραγούδι.  Διδάσκει τα πάντα, όλα όσα έχουν σχέση με τους ήχους και την μουσική.  Σε αυτό βοηθούν και τα βιβλία, μιας που υπάρχουν κεφάλαια με παιδικά παιγνίδια με μουσική (δεν περνάς κυρα - Μαρία), κεφάλαια με χορό, και με μουσικές ταινίες (φαντασία του Ντίσνεϋ) κλπ. 


Ζουζούνια - Δεν περνάς κυρά Μαρία (Official)

***

Προσωπικά, προσέχω να μην γίνεται ανιαρό το μάθημα.  Έτσι δεν υπάρχει περίπτωση να τραγουδήσουμε ένα τραγούδι, χωρίς να το επενδύσουμε με κίνηση, χορό κι ό,τι άλλο χρειάζεται για να "ζωντανέψει".


Έχεις χρόνια σ’ αυτή την δουλειά;

Σταθερή έδρα το Πέραμα ή περιπλανήθηκες και σε νησιά;



Πώς περνούν τα χρόνια!  Ναι, έχω χρόνια σε αυτήν την δουλειά.  Του χρόνου, πρώτα ο Θεός, θα κλείσω τα είκοσι! ... 

20 χρόνια

Σταθερή έδρα τα περισσότερα χρόνια είναι το Πέραμα.  Δεν άργησα να πάρω, εδώ, στην πόλη όπου ζω, οργανική θέση (όπως λέγεται).  Να πω όμως, ότι στην αρχή πήγα στην πανέμορφη Κω, για δύο χρόνια.  Κατόπιν στους Αγίους  Αναργύρους (Αττική) για έναν χρόνο και για δύο χρόνια ήμουνα στο Κερατσίνι.  

Κως

Ήταν η μουσική διαδρομή μου στα σχολεία της Ελλάδος. 


Είμαι σίγουρη ότι λατρεύεις τα παιδάκια!Δένεσαι μαζί τους, λυπάσαι όταν τα αποχωρίζεσαι, όταν αυτά πάνε Γυμνάσιο;



Θα έλεγα ότι αγαπώ τα παιδιά, αλλά είμαι αυστηρή κι αυτή η αγάπη θέλει κόπο να ανακαλυφθεί από αυτά... 

αγάπη για την μουσική

Δεν υπάρχει περιθώριο για να δεθώ μαζύ τους... Το  μάθημα είναι μονόωρο , κάνουμε δηλαδή, μία φορά την εβδομάδα, δεν υπάρχουν ευκαιρίες για προσωπικές συζητήσεις κι έτσι δεν τα γνωρίζω τα παιδιά.  Μόνον η μουσική μάς ενώνει, και το δέσιμο αυτό είναι της καρδιάς.

της καρδιάς

Υπάρχουνε, βεβαίως, παιδάκια που συμπαθώ ιδιαιτέρως, αλλά, δεν το δείχνω για να μην στενοχωριούνται τα άλλα... 


Μετά από τόσα χρόνια, δεν λυπάμαι στους αποχαιρετισμούς της Στ' τάξης, γιατί έχω δει αρκετούς.  Λυπάμαι, μόνον, για το μέλλον τους, μιας που στην εποχή που ζούμε, δεν θα είναι και ρόδινο.. Δυστυχώς... 


Αποχαιρετισμός Στ' τάξης η σχετική ανάρτηση 
και ένα από τα τραγούδια: 



Αποχαιρετισμός σχολείου 3, στ΄ τάξη, παιδικό τραγούδι, 2012


Έχεις επαφές προσωπικές με κάποια παιδιά που μεγάλωσαν ή κάτι άλλο τρυφερό να μας πεις;



Προσωπικές επαφές δεν έχω με τα παιδιά.  Τα βλέπω όμως, γιατί ζούμε στην ίδια πόλη. Παιδιά, των οποίων γνωρίζω τους γονείς, τα βλέπω πιο συχνά, λόγω γνωριμίας.  Μού αρέσει πολύ να τα βλέπω να μεγαλώνουν, να γίνονται μικροί κύριοι και δεσποινίδες.  

νέοι

Κάτι τρυφερό... Υπάρχουν αρκετά.  Θα μείνω σε κάτι τελευταίο, όταν με πλησίασε στο Σούπερ Μάρκετ ένας παληός μαθητής  μου, (τον είχα μόνον για μία χρονιά, ίσα που τον γνώρισα) και μέσα σε ένα δευτερόλεπτο μού είπε απνευστί την ιστορία της ζωής του, μετά το Δημοτικό Σχολείο.

στο Σούπερ Μάρκετ

Έμεινα κατάπληκτη!!! 


Ήταν παιδικό όνειρό σου αυτό το επάγγελμα;

Δεν το είχα ονειρευτεί.  Αν και από την Τρίτη Δημοτικού μάθαινα μουσική, όπως είπα παραπάνω, μία κουβέντα με έκανε να στραφώ σε αυτό το επάγγελμα... 

καθηγήτρια μουσικής


Σ’ άρεσε να τραγουδάς ή να παίζεις κάποιο μουσικό όργανο;
Ποια όργανα ξέρεις;

Μού άρεσε το τραγούδι κι η μουσική, αλλά, δεν άνοιγα το ραδιόφωνο για να τραγουδήσω με τον τραγουδιστή, όχι δεν ήμουν τέτοιο παιδί. Τραγουδούσα όπως όλα τα παιδιά.  Στην γειτονειά μου,  στο σχολείο, στην χορωδία όπου ήμουν μέλος από την Τρίτη Δημοτικού.  

ραδιόφωνο και μουσική

Τρίτη Δημοτικού, στην πόλη μου, πήγα να μάθω αρμόνιο.  Από εκεί ξεκίνησαν όλα.  Ξέρω αρκετά όργανα, πράγμα που δεν είναι περίεργο, γιατί το ένα συνδέεται με το άλλο.  Γνωρίζω λοιπόν, αρμόνιο, πιάνο, φλογέρα, ακκορντεόν και σαξόφωνο.  Το καλύτερο μου, βεβαίως, είναι το πιάνο, κι ήμουν τυχερή γιατί είχα μία πολύ καλή δασκάλα... 

το πιάνο



Έχεις πολύ καλή φωνή και το ξέρεις. Σκέφτηκες ποτέ να ασχοληθείς επαγγελματικά με το τραγούδι;  

Δεν σκέφτηκα ποτέ να ασχοληθώ επαγγελματικά με το τραγούδι.  Τα παιδιά στο σχολείο το έχουν σκεφθεί και μού το έχουν πει:  "Κυρία, γιατί δεν γίνατε τραγουδίστρια;" και κάποιοι άνθρωποι που με αγαπούν.

τραγουδίστρια



Μέσα απ’ τις αναρτήσεις σου στο νετ, φαίνεται πόσο πολύ αγαπάς την Τέχνη.Είδα ότι ζωγραφίζεις καλά, πες μας τι άλλο χόμπυ – ταλέντο έχεις.



Είμαι πολύ τυχερή, γιατί, μικρή, έκανα πολλά πράγματα που με ευχαριστούσαν.  Να προσθέσω λοιπόν, ότι έκανα και αθλητισμό παίζοντας σε ομάδες βόλλεϋ και πινγκ - πονγκ. 

βόλλεϋ

 Όλα αυτά γέμισαν τα παιδικά μου χρόνια και πλούτισαν την ζωή μου.

Γράφεις, ποιείς, δείχνεις ανέμελη και αδιάφορη για τον εαυτό σου, διαφημίζοντας κυρίως τους άλλους, πόσο πίσω στο μυαλό σου είναι μια έκδοση δικής σου ποιητικής συλλογής, ενός παραμυθιού ή ενός μυθιστορήματος;

Μάλιστα, σκέφτομαι, τελευταίως κάτι τέτοιο.  Ίσως γιατί διαπίστωσα ότι δεν είναι δύσκολο να εκδόσεις κάτι.  Άλλο αν είναι συγγραφέας ή όχι.  

συγγραφέας

Σκέφτομαι, λοιπόν, να τυπώσω (είτε σε βιβλίο είτε σε φωτοτυπίες) αυτά που έχω γράψει εδώ, στο ίντερνετ, μέσω τους φέις και των μπλογκ μου.  Θα με ικανοποιούσε αυτό, χωρίς να θεωρηθώ... συγγραφέας ή ποιήτρια, για να αφήσω κάτι στα ανήψια μου ή σε όποιον θα ήθελε κάτι από αυτά που έχω γράψει...

Το νετ φέρνει κοντά άσημους και διάσημους. Γνωρίζεις πια, πολύ κόσμο και το ξέρω. Η ερώτηση είναι: Υπάρχουν διάσημοι που γνωρίζοντάς τους από κοντά, είτε απ’ την καθημερινή έκθεσή τους στο νετ, σε απογοήτευσαν ως προσωπικότητες;



Δεν έχω γνωρίσει πολλούς διάσημους, εδώ στο ίντερνετ.  Γνώρισα μερικούς συγγραφείς, αλλά κάποιοι δεν με ενθουσίασαν γιατί είχαν πολλές ασχολίες, και αυτό δεν τους έκανε κοινωνικούς.  Μού αρέσουν οι κοινωνικοί άνθρωποι... 

αστέρια - διάσημοι! 

Τέλος, να πω ότι δεν ταιριάζεις και με όλους... 


Διαθέτεις πολύ χρόνο στο νετ, περισσότερο για να στηρίξεις άλλους. Απορία: Έχει εκτιμηθεί αυτό; Κι αν ναι, πες μας περιπτώσεις που σε συγκίνησαν.
Αν έχεις και περιπτώσεις που σε πίκραναν, κι απ’ αυτές θα ήθελα να μας πεις: 

Δεν έχει εκτιμηθεί αυτός ο χρόνος, αλλά έχω αποφασίσει να μην με πειράζει αυτό το γεγονός.  Δεν "στηρίζω" τους άλλους για να με ευχαριστήσουν.  Κοινοποιώ τις δουλειές τους ως φέις - φίλη, ή ως μπλογκο- φίλη... Απλά.

Δεν μπορώ, τώρα, να θυμηθώ περιπτώσεις που με συγκίνησαν.  Μπορώ να πω ότι χαίρομαι όταν λένε ένα "ευχαριστώ" γι' αυτό που κάνω.

Ευχαριστώ!!!
που είστε... φίλοι!

Δεν υπάρχουν περιπτώσεις που με πίκραναν, μια που είπα παραπάνω ότι "στηρίζω" φίλους, απλώς αυτό! 


Καρδιάς φίλους μέσω του νετ, απόκτησες; (Εννοώ στενή επαφή, ειλικρινή, φιλική, τόσο ώστε να ξέρει ο ένας τα βαθύτερα του άλλου.)



Είμαι τυχερή, γιατί ανάμεσα σε τόσους φίλους, από το ίντερνετ, που συνάντησα, γίναμε με μερικούς και εκτός νετ φίλοι, και χαίρομαι γι' αυτό.  Οι συνθήκες της ζωής, ίσως, δεν μάς αφήνουν νάμαστε, με ΟΛΟΥΣ, "καρδιάς" φίλοι, αλλά τους θεωρώ φίλους, κι αυτό είναι πολύ σημαντικό, για μένα.

φέϊς - φίλοι... και απλά φίλοι...


Αν ζυγίσεις το νετ, η ζυγαριά θα έγερνε στο ναι ή στο όχι;

Κερδισμένη ή χαμένη;

Χαρούμενη ή πικραμένη;



Αν ζύγιζα το νετ η ζυγαριά θα έγερνε στο ναι.  

ΝΑΙ

Την απασχόλησή μου με το ίντερνετ την ξεκίνησα με την δημιουργία ενός μπλογκ, με σκοπό να προβάλω την δουλειά μου ως μουσικος, και την συνεχίζω μέσω φέις και μπλογκ.

  Είμαι κερδισμένη γιατί κάνω δημιουργική δουλειά στο ίντερνετ, γιατί έχω γνωρίσει πολύ κόσμο, και γιατί περνάω ευχάριστα την ώρα μου.

Είμαι πικραμένη, γιατί όπως απογοητεύεσαι από τους ανθρώπους εκτός ίντερνετ, έτσι απογοητεύεσαι και εντός, κι εγώ είμαι αισθηματίας και απογοητεύομαι εύκολα.  

πικραμένη

Εν τούτοις, μέχρις ώρας, το συνεχίζω κι ελπίζω να το συνεχίσω, παρά τα εμπόδια... 


Στα παιδάκια που τραγουδάτε μαζί κι έχετε μια τόσο ζεστή επαφή, θα τα έσπρωχνες ή θα τα καθυστερούσες να μπουν στο νετ;





Δεν θα τα ωθούσα στο ίντερνετ.  Οι φόβοι μου είναι μεγαλύτεροι απ' το καλό που θα κέρδιζαν, σε αυτήν την ηλικία.  
σερφάρισμα στο ίντερνετ... 


Το θέμα είναι ότι δεν θα με ακούσουν γιατί ΖΟΥΝΕ με το ίντερνετ... Δυστυχώς... 


Να ρωτήσω πώς τα προλαβαίνεις όλα;

Και δουλειά και σπουδές και χόμπυ και ταξίδια και εκδηλώσεις και νετ και πόσα άλλα;



Τα προλαβαίνω, γιατί δεν είναι "όλα".  

Δεν έχω οικογενειακές υποχρεώσεις, η εργασία μου είναι πρωϊνή, οπότε ο χρόνος μου είναι αρκετός γι' αυτά με τα οποία ασχολούμαι τώρα.  


οικογενειακές υποχρεώσεις


Κύρια ερώτηση: Αγαπάς τα μπλογκς ή το Φεις και γιατί;



Σπουδαία αυτή η ερώτηση. 

 Τόχω σκεφθεί αρκετές φορές.  Όπως εξήγησα, παραπάνω, ξεκίνησα με το μπλογκ.  Μπορώ να πω ότι είναι η πρώτη μου αγάπη.  Μία αγάπη που δεν με πλήγωσε.  Τα φέις που ήρθανε μετά, με πλήγωσαν, ναι.  Αλλά, στο φέις υπάρχει ένα μεγάλο πλεονέκτημα, αυτό της προσωπικής επαφής, και αυτό μού αρέσει περισσότερο.

φέις; ή μπλογκ;... 

Σαν συμπέρασμα και με λίγα λόγια, το φέις είναι πρώτο και μετά έπονται τα μπλογκς...

 Τέλος να προσθέσω κάτι κι εγώ, 

Ευχαριστώ πολύ την Κατερίνα Σταματίου - Παπαθεοδώρου γι' αυτήν την συνέντευξη.  Της εύχομαι τα καλύτερα

Σε ευχαριστώ! 

Το γνωρίζω ότι είναι κουραστικό να διαβάζει κανείς τόσα πολλά πράγματα, αλλά ελπίζω μέσω των εικόνων... να μην σάς κούρασα πολύ... 

ευχαριστώ πολύ

Ευχαριστώ πολύ 




Λαμπρινή Τζούρκα...

***
Υγ. 25 Αυγούστου 2019, ξημερώματα, ημέρα Κυριακή.

Από τότε... η Λαμπρινή, "καλπάζει". Πριν λίγες μέρες της ζήτησα βιογραφικό και πριν λίγο, μου έκανε την έκπληξη!
Την ευχαριστώ!
Το θεώρησα το καλύτερο "δώρο"!
Αξίζει να μάθετε περισσότερο για εκείνη και για τα ήδη τρία εκδοθέντα βιβλία της, ΕΚΕΙ!


60 σχόλια:

  1. Συγγνώμη που άργησα τόσο, Λαμπρινή μου!
    Σου εύχομαι όλα τα όνειρά σου και όλοι οι στόχοι σου να πραγματοποιηθούν!
    Σ' ευχαριστώ, γενικώς!
    Τα ξαναλέμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν κούρασες, μην ανησυχείς! Άλλωστε εδώ, όποιος θέλει έρχεται! Δεν είναι Φεις, να βλέπεις αναγκαστικά την Αρχική!
    Εγώ σε κούρασα και πολύ, αλλά να μην επαναλαμβανόμαστε! Φιλιά πολλά, Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κάτσε να γράψω κι αυτό, μην το ξεχάσω! Δεν περίμενα πως προτιμάς το Φεις! Τελικά, μόνο εγώ αγαπώ τα μπλογκς;

    Μην αγχωθείς! Γράφουμε όταν μπορούμε!

    Κυρίως, μη μου ντραπείς!Έχεις πολλά δικαιώματα δόξας εδώ στο νετ! Ίσως άλλοι πρέπει να ντρέπονται, μέσα πρώτη εγώ!
    >3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κάποια παιδικά τραγούδια με την φωνή της Λαμπρινής, τα πήγα σε άλλη ανάρτηση, για να μην βαρύνω κι άλλο ετούτη.
    http://toanoigma.blogspot.gr/2017/05/blog-post_83.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Διάβασα τα δικά σου και μ' αρέσανε
    Διάβασα τα δικά μου... και τα βρήκα πεζα... Ελπίζω να μην κούρασα τον κόσμο...

    Στο τέλος... της συνέντευξης... έγραψα ευχαριστω... Σε ευχαριστώ, και πάλι, Κατερίνα... γι' αυτήν την συνέντευξη.

    Δεν το περίμενα
    Δεν την αξίζω

    Ελπίζω μόνον να μην πάει χαμένος ο κόπος σου... και κάποιος να πάρει μαθημα ζωής απ' την δικη μου...

    Συμβαίνει πολλές φορές, αλλα να θες να πεις, κι άλλα να λες... αλλά, αυτά ήθελα να πω εγω... τώρα... και τα είπα...

    Ελπίζω νάσαι παντα καλά, και να αγαπας

    Λαμπρινή Τ.
    Μουσικός ♡♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Λαμπρινή μου συγχαρητήρια χαίρομαι πάρα πολύ που σε έχω ξανά βρει!!!!!
      έχουμε χαθεί....
      Παύλος Π Νούνης

      Διαγραφή
    2. Παυλε... τι γινεται;... ολα καλά... είμαστε και στο φέις... κι εγώ χαίρομαι που βρισκόμαστε...καλέςεπιτυχίες ναχεις, χίλια ευχαριστώ

      Διαγραφή
  6. εύκολα νομίζω
    Εδώ στα θεατρικά εννοώ, δε μπορεί, θα με δέχονταν κι εμένα, όσο ατάλαντη κι αν ήμουνα!

    Υγ. Κι επειδή ξέρω από "ντροπές", θα σκεπάσω την ανάρτηση, να νιώσεις καλύτερα.
    Υγ. 2 Μια φωτογραφία απ' τα χεράκια σου. Πήγα να "κλέψω" και μετάνιωσα. Θέλω να μου δώσεις εσύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Το καλό το παληκάρι, ξέρει κι άλλο μονοπάτι. (επιμένω στο η)

    Κυκλαμίνα19 Μαΐου 2017 - 1:39 π.μ.
    Διάβασα τα δικά σου και μ' αρέσανε
    Διάβασα τα δικά μου... και τα βρήκα πεζα...

    Αυτό είναι χαρακτηριστικό των μετριοπαθών ανθρώπων, σε καταλαβαίνω. Έτσι συμβαίνει και με μένα.

    Σήκω κεφάλι όμως, Λαμπρινή, πρέπει! Πρέπει να υπάρξουν φωνές απλές και πιο αληθινές. Όπως μιλάμε και στη ζωή. Η ζωή αν δεν συμβαδίζει και με λογοτεχνία στην ψυχή, είναι δώρον άδωρον.
    Έτσι το βλέπω.

    Στο τέλος... της συνέντευξης
    έγραψες και τα ονόματά μου, ευτυχώς! Αφού δημοσίευσα την ανάρτηση, είπα: "αμάν, δεν υπέγραψα! Τί Κυκλαμίνες και κολοκύθια;"
    Πήγα να το συμπληρώσω και μετά σκέφτηκα: "Ευτυχώς, κι εδώ με κάλυψε η Λαμπρινή!!!"
    Ξεχάσαμε το Δεσπότη!
    Πάμε: Κατερίνα Δεσπότη - Σταματίου, Παπαθεοδώρου

    Δεν το περίμενα
    Δεν την αξίζω

    ΤΙ ΕΙΠΕΣ;
    Πώς τολμάς να μου προσβάλλεις το διαμάντι που το βλέπουν όλοι πόσο αυθεντικό είναι;
    Βγάλ' το απ' το μυαλό σου! Όλα τόλμα τα, ποτέ ξανά αυτό!Το χρωστάς στην Λαμπρινή, τέλος!

    Ο δικός μου ο κόπος; Μακάρι να μιλούσα για σένα κάθε μέρα, αλλά θα νόμιζαν ότι είναι στημένο κι εγώ δεν ξέρω από τέτοια. Με ξέρουν όλοι πια, με έχουν μάθει. Δε λέω εύκολα ψέματα.

    και κάποιος να πάρει μαθημα ζωής απ' την δικη μου...
    Η ζωή σου δίνει ωραία και αισιόδοξα μαθήματα.

    Ότι έχουμε δίνουμε, όλοι μας!
    Θα ήθελα να σου μοιάζω! Εσύ μη μου μοιάσεις και κρυφτείς, όπως εγώ!

    Καλά είμαι, πάντα αγαπούσα κι αγαπάω, απλά αποσύρθηκα απ' τα πολλά, για να μην αναγκαστώ να πυροβολήσω, γιατί δεν μπορώ να προσποιούμαι. Αν ήταν, θα έπαιζα και στο ερασιτεχνικό θέατρο, εύκολα νομίζω, αλλά ποτέ δεν τό 'χα.

    Δίνεις ευκαιρίες και μ' αρέσει που πάντα πιάνομαι από σένα (δεν υπάρχει κι άλλος, άλλωστε, που να μου δίνει την μην πρέπουσα αξία, που μου δίνεις εσύ)!για να πω παράπονα, να βγάλω τις πίκρες μου, να πω πετάξω αόριστα το φαρμάκι μου!

    Δε θα ξεχάσω πολλά, γενικώς, αλλά σήμερα, όσο θυμήθηκα αυτό: "Ποιο μ---------σμένο είναι αυτό που τραβάει βιντεάκια και τ' ανεβάζει!" (στο γιου τιουμπ)

    Εγώ ήμουνα αυτή που συγκινημένη κράταγα στιγμές, μην τις χάσουν άλλοι!

    Και μου το είπαν και κατάμουτρα και συνέχιζα να είμαι ευγενική, για όσο άντεξα.

    Έχω πολλά στο ρεπερτόριό μου τόσα χρόνια, γι' αυτό σε συμβουλεύω, μουσικέ μου! Μην ξοδεύεσαι πολύ, δώσε μας και δικές σου ανάσες!

    Κατερίνα κ.λ.π.
    Μέσα σε όλα κι απ' όλα εκτός (καρδιές δεν ξέρω >3)


    Απάντηση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. την μην πρέπουσα αξία = δεν μου πρέπει = δεν την αξίζω

      Όταν γράφω βιαστικά, μάλλον χρειάζεται μετά, μετάφραση!

      Διαγραφή
  8. Θα σβηστούν και αυτά, λέει! Ρε, τι έπαθα απόψε με την κακή λέξη, που όμως τα μικρά, απ' ότι ακούω, την έχουν ψωμοτύρι!
    Πάμε κόπυ, και αυτά!

    Κυκλαμίνα19 Μαΐου 2017 - 2:13 π.μ.
    Πήγα να σβήσω αυτό το σχόλιο, να το κόψω τουλάχιστον, γιατί υποβιβάζει (ξέφυγα, συγγνώμη) την αξία της "συνέντευξης", αλλά... το σκέφτομαι, μην τώρα φανεί δειλία. Δεν είμαι δειλή, έτσι είναι η ζωή, έχει τα τραγούδια της, έχει και τα παρατράγουδά της, αν μου πεις κι εσύ το όκευ, θα αντιγράψω και θα κόψω την λάθος στιγμή των απωθημένων μου. Συγγνώμη, ξανά, κι από σένα και από τους αναγνώστες!
    Η ροή... η γρηγοράδα, το άνοιγμα το πολύ, φέρνει τα φάουλ!
    Κόκκινη κάρτα. Την δέχομαι.

    Διαγραφή

    Κυκλαμίνα19 Μαΐου 2017 - 2:15 π.μ.
    Εκτός αν υπάρχει τρόπος επεξεργασίας του σχολίου, να σβήσω αυτή την λέξη! Υπάρχει;

    Διαγραφή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τώρα οι χρόνοι των σχολίων ήρθαν ανάποδα, δεν πειράζει! Αυτά να είναι μόνο, τα λάθη της ζωής μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τιποτα δεν πειραζει αν αγαπας
    Ευχαριστω για την αγαπη σου
    Ευχαριστω για ολα Κατερινα Σταματιου -Παπαθεοδωρου -Δεσποτη

    Η Παναγια μαχυ σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παρακαλώ, Λαμπρινή Τζούρκα!
      Μαζί μου είναι, παρ' όλο που συχνά -πυκνά την απογοητεύω.
      Πού θα πάει; Θα στρώσω!

      Διαγραφή
  11. Απαντήσεις
    1. Κi εγώ κορίτσι μου! Θα απαντήσω σε πιο χαλαρή στιγμή και όχι τρέχοντας, για να μην τα κάνω μαντάρα όπως χθες! Πολύ στεναχωρέθηκα με τον εαυτό μου, δεν το συζητάμε!

      Διαγραφή
  12. 1ον . Το φέις το αγαπώ γιατί είναι πιο κοινωνικό, γράφεις κι αμέσως έχεις ανταπόκριση... Και για ένα άλλα σωρό πράγματα...
    Το μπλογκ μού αρέσει γιατί εκεί δημιουργώ... Άσχετα αν το βλέπει κάποιος αυτό ή όχι...

    2ο Ευχαριστώ για την έξτρα ανάρτηση με τα τραγούδια μου, δεν ήταν ανάγκη...

    3ο φώτο έστειλα...

    4ο Κακώς δίνεις σημασία σε αυτά που λένε οι άνθρωποι που είναι αγενείς... Υπάρχουν κι άλλοι τρόποι για να πεις σε κάποιον... "δεν μου αρέσει αυτό... "

    5ο... ΟΛΑ ΚΑΛΑ ευχαριστώ πάρα πολύ και πάλι... Τα καλά του Θεού νάχεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 1 Περί ορέξεως... Γούστα είναι αυτά! ΚΙ εγώ αγαπώ το Φεις, αλλά αναγκάζομαι να έχω φίλους που δεν θέλω και μου χαλάει την ψυχολογία.

      2 Αμάν με τα "ευχαριστώ" σου! Αξία στην σελίδα μου δίνω, χαλάρωσε!

      3 Ευχαριστώ! Τις έβαλα όλες! Κούκλα! Αγγελική μορφή και πάντα χαμογελαστή!

      4 Δεν είναι θέμα σημασίας. Το βόλι έχει ριχτεί ήδη, η πληγή αιμορραγεί, δεν μπορείς να το παραβλέψεις. Μια συγγνώμη θα επούλωνε γρήγορα, αλλά... είναι θέμα παιδείας εσωτερικής που λείπει, κι όσο κι αν την κρύψεις, θα φανεί και παραπέρα.
      Υπάρχουν τρόποι να πεις δεν θέλω, δεν μου αρέσει, σε έναν φίλο, σε έναν γνωστό.
      ...Όμως, οι άνθρωποι που τραβούν προς την δόξα, οι έχοντες ταλέντα μικρά ή μεγάλα, πρέπει να μάθουν πως, ότι δείχνουν σε δημόσιους χώρους, δεν μπορούν να το κρύψουν.
      Αλίμονο αν έβριζαν οι παλιοί καλλιτέχνες τους δημοσιογράφους για ότι έδειχναν!
      Τα λάθη τους πρέπει να τους γίνονται μαθήματα και συνάμα να τα δέχονται πως υπήρξαν και να μην τους φταίνε οι άλλοι.

      5 ΟΛΑ ΚΑΛΑ, βέβαια! Πώς αλλιώς θα πάμε πιο μπροστά;
      Κι εσύ και ο όλος ο κόσμος! Ο Θεός έχει μόνο καλά! Για όλους!

      Διαγραφή
  13. Υγ. Αν υπάρχει ένα κακότεχνο βιντεάκι (ή πολλά) δε σημαίνει ότι χάνει την αξία του ο Καλλιτέχνης!
    Αρκεί να έχει!>3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. καμάρι μου...
    Υ.Γ. αυτοί που κριτικάρουν... κάνουν καλύτερα βιντεάκια...

    φιλιά... καλό βράδυ, :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Υ.Γ. αυτοί που κριτικάρουν... κάνουν καλύτερα βιντεάκια... ;;;
    (ξέχασα... τα ερωτηματικά)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Δε λέω γι' αυτά που έκανα. Αυτά ήταν θέμα τύχης να πετύχουν κάποια. Άλλωστε, τόσο ξέρω, τόσα κατάφερα στη ζωή μου, μόνη μου!
    Λέω γι' αυτά από κάποιες εκδηλώσεις, που είναι ζωής και στιγμών και δεν γυρίζουν πίσω.
    Αν δεν εκτιμάς το παρελθόν, τα πρώτα σου, ακόμα και στραβά βήματα, μην περιμένεις στέρεα στιγμή στο μέλλον.
    Αν δεν φιλοσοφήσεις την κάθε στιγμή της ζωής σου και απορρίψεις αξίες που είχαν ειλικρίνεια κι αλήθειες, κι αγάπη δίχως δόλο, και προτιμάς τα φανταχτερά, τα πετυχημένα και ... λίγο ψεύτικα και ευκαιριακά, ε...,
    Καληνύχτα, κορίτσι!
    Γυρίζω από βραδιά εκτόνωσης του πόνου για φίλο. Η μουσική γλυκαίνει τα πάντα, ανασταίνει ακόμα και χαμένες ελπίδες...>3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Να συμπληρώσω, κορίτσι, γιατί τίποτα δεν τελείωσε μ' αυτή την ευκαιρία, ότι σε κάθε απάντηση έχω κάτι να ρωτήσω ή να σχολιάσω, αλλά επειδή ήδη μαζεύτηκαν πολλά τα σχόλια (βγήκα και εκτός θέματος, ξανασυγχώρα), προσπαθώ να το αποφύγω, συν ότι αυτή η βδομάδα μου είχε θέματα πολλά, ως προς την προσωπική μου ζωή και δεν πρόκαμα που έλεγε και κάποιος!
    π.χ. Μόνο μία ώρα μουσική στο δημοτικό; Αν είναι δυνατόν!
    Μα είσαι ήδη, συγγραφέας! Όποιος γράφει λέει ο Βασιλικός και τον διαβάσει έστω και ένας, είναι!
    Όλα είναι εύκολα στην εποχή μας, ότι δηλώσουμε είμαστε!
    Κι εγώ, παραΟΛΙΓΟΝ, δημοσιογράφος!
    Μεράκια είναι αυτά, Λαμπρινή, απλά, δεν υποχρεώσαμε κανέναν να τα πληρώσει!
    Οπότε, δεν ενοχλούμε, φαντάζομαι!
    Στο εύχομαι με όλη μου την καρδιά και το ξέρεις!
    Αν και θα σου πρότεινα να γράψεις ένα παραμυθάκι διδαγματικό για τα παιδιά, να το ντύσεις με φωνούλα και φυσαρμόνικα και να στο εκδώσει εκδοτικός οίκος, γιατί το μπορείς και το αξίζεις!
    Να σ' ακούσω με σαξόφωνο, πεθαίνω!
    Χαλαρώνω με μουσική Κατσαρού!
    Φιλιά και ΚΑΛΟ Κύριακο, πια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Το πιστεύω ότι θάχεις... αλλα τόσα να ρωτήσεις, αλλα αυτα κανουν οι εξ αποστάσεως... συνεντευξεις

    Ο,τι θες... εδω ειμαι.. παρ' αυτα...

    Μια ωρα, δυστυχως. Τοτε που διορίζανε μουσικους στα Δημοτικα , ειχαμε 2ωρες στην Γ και Δ... και απο μια ωρα στις μεγαλυτερες ταξεις
    Στην Α και Β... δεν καναμε μουσικη (εμεις οι μουσικοι... κανανε οι δασκαλοι βεβαιως)

    Μετα... το κανανε μονοωρο... και εβαλαν την μουσικη (με μουσικο... -όπου υπαρχει αυτος- ) στην Α και Β ταξη...

    Αυτα...

    Α τα παραμυθακια θελουν εμπνευση... μπορει ομως να γραψω. Μεχρι ωρας ανεβαζω με συνοδεια φλογερας... γνωστα παραμυθια

    Σαξοφωνο εμαθα στην τοτε Φιλα ρμονικη του Περαματος... θα χαρω να σου παιξω :-)- χαμογελο κι ας μξν γνωριζω πολυ καλα

    ♡♥♡♥
    Καληνυχτα


    Καληνυχτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα έχουν κάνει μαντάρα, έτσι κι αλλιώς! Ελπίζω οι δάσκαλοι να αγαπούν την μουσική και να τραγουδάνε με τα παιδιά, όποτε τους κάνει κέφι, κι ας κλέβουν ώρες απ' τους μουσικούς!
      Στην Ιστορία έχουμε πατριωτικά τραγούδια, στα Θρησκευτικά υπέροχους Ύμνους, υπάρχει τρόπος!
      Εύχομαι και σε δικά σου παραμυθάκια, με φλογέρα, βεβαίως - βεβαίως, όπως οι βοσκοπούλες!
      Πού θα βρούμε όμως σαξόφωνο, να δοκιμάσω κι εγώ; (χαμόγελο! εδώ γερή καπνίστρια, καταλαβαίνεις πνευμόνια!)
      Καληνύχτα της!

      Διαγραφή
  19. Ευχαριστω για ολα
    Κυριως για τις ευχες ♡♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Κατι θα γινει
    Μονο του σπανου τα γενια δεν γινονται
    Καλημερα
    Φιλια
    Χρονια πολλα για την κο ρουλα
    Με υγεια και πολλες χαρες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ώπα! Αγαπημένε μου μετρητή, ως εδώ ήσουνα! Είχα πει μέσα μου, μόλις πιάσεις 20.000 θα σε χαιρετήσω!
    Δεν το περίμενα τόσο εύκολα!
    Μεγάλη η ανάρτηση της συνέντευξης της Λαμπρινής, είδα ένα 2 μπροστά και δεν το πίστευα!
    20.027;
    Ευχαριστώ, μεγάλε!
    Δεν είμαι φαγάς, πιάσαμε το όριο,
    ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ, Λαμπρινή!
    Έλεγα μέσα μου:"Αν δεν πετύχω Λαμπρινή, δεν σταματάω να γκουγκλάρω!"
    Να, που το είδα και σε σένα!
    "Καλή επιτυχία" σε όλα σου, κορίτσι!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Το σχόλιό σας θα είναι ορατό μετά την έγκριση.

    Χμ! Τώρα, μας φώτησες!

    Χαιρετίσματα πες στην Ελπίδα!
    Να μάθει να περιμένει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Υ.Γ. "Να περιμενει"; Καλα ,σχολιασες με αλλον λογαριασμο; Καλο!!!


    Δε στα πουλιτσα... ΕΠΙΑΣΕΣ τετοια νουμερα; Μπραβο!! Εγω, ουτε στον lampro δεν τα πιανω ευκολα... ( Οπου οι αναρτησεις ειναι επικαιρες... και καθε χρονο... τις βλεπουν και παλι, και προστιθενται τα νουμερα!!! )

    ΜΠΡΑΒΟ!!

    Υ.Γ. 2 Κι ελεγα να σε ρωτησω
    .. ποτε θα " βγω" απ την βιτρινα... Ευτυχως... Εφθασε η ωρα...


    Ευχαριστω πολυ

    Ευχομαι τα καλυτερα για σενα

    Και ευχομαι στους ανθρωπους να βρισκουν το επαγγελμα που τους ταιριαζει....


    Ευχαριστω

    Καλημερα και...

    Καλο Καλοκαιρι, δεσταπα. Δε στάπα;;;; Στάπα!

    Φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήταν θέμα στιγμής και "ντυσίματος". Λες και δεν ξέρεις, πόσοι εδώ μέσα μιλάνε μόνοι τους και δεν τους καταλαβαίνει κανείς!
      Ήταν απ' τα πρώτα μου μαθήματα στο νετ!
      Καλώς ή κακώς, δεν τα εφάρμοσα, γιατί δεν ήξερα να κρυφτώ. Είναι να τό 'χεις!
      Έχω πιάσει και μεγαλύτερα. Δεν είναι δύσκολο, αρκεί να κινήσεις όλους σου τους λογαριασμούς ή τους φίλους, αν έχεις!
      Υπάρχουν μπλογκ παλιά που κινούνται μόνο από κοινοποιήσεις. Γι' αυτό βλέπεις, πάτα εδώ κλικ, πάτα εκεί κλικ, πάτα και παραπέρα!
      Έτσι, δε μπορεί, θα μπεις και σε μια διαφήμιση!Έτσι λειτουργούν πολλές μεγάλες σελίδες.
      Ο Λάμπρος και άλλες σου, ήρθαν για να μείνουν στον αιώνα τον άπαντα, όσο θα υπάρχει νετ, φυσικά!
      Γιατί... Τί νομίζεις; Ένα κουμπάκι είναι γι' αυτούς και σαν να μην υπήρξες ποτέ!

      Απ' την βιτρίνα δεν θα βγεις, μην περιμένεις άδικα! Θα έρθουν και οι παλιές, θα έρθουν και οι νέες, με το ΚΑΛΟ!

      Τα Καλύτερα ανήκουν στα παιδιά, τώρα. Εγώ έκλεισα, δε γελιέμαι.

      Είθε, να ζούν απ' αυτό!

      Μου τάπες, δε μου τάπες, έτσι έχουν τα πράγματα!
      Ξανά φιλιά!

      Διαγραφή
  24. Υ.Γ. 3... " θα σε χαιρετησω"... Καλά... δεν καταλαβα καλα... Ακομα στην δεξια στηλη μ' εχεις!! Τι σημαινει τοτε "θα σε χαιρετησω;"... τοτε;

    Τελος παντων... Ευχαριστω και παλι... Καλημερα ξανα μανα ♡♥♡♥♡

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Αφού κατάλαβες οι μετρητές τι σημαίνουν, ΟΛΑ ΚΑΛΑ! (Το επεξηγηματικό σχόλιο βέβαια, είναι αλλού, δεν μας πειράζει!)
    Ξανά μανά τ', δε θα πεις, τίποτα!
    ΚΑΛΗΜΕΡΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ΠΡΟΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ
    Η Λαμπρινή έξέδωσε ήδη το βιβλίο της!
    Όλα μαζί, εδώ: https://toanoigma.blogspot.gr/search/label/%CE%9B%CE%B1%CE%BC%CF%80%CF%81%CE%B9%CE%BD%CE%AE%20%CE%A4%CE%B6%CE%BF%CF%8D%CF%81%CE%BA%CE%B1

    ή δίπλα στα θέματα.
    ΚΑΛΟΤΑΞΙΔΟ, Λαμπρινή! Πάντα Χαρές και Επιτυχίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Να προσθέσω κι εγώ λίγα λόγια για την Λαμπρινή μας (αν και άργησα).
    Η Λαμπρινή είναι φίλη καρδιάς και θα μείνει για πάντα εκεί!
    Μία φόρα να την συναντήσεις θα την ξεχωρίσεις και δεν θα την ξεχάσεις ποτέ!
    Είναι σπουδαίο μυαλό,μεγάλη ψυχή,χαρισματικός άνθρωπος!!!
    Χαίρομαι που τη συνάντησα στη ζωή μου,στη μικρή κοινωνία των bloggers αρχικά σε μία παρουσίαση βιβλίου και στο φεισ αργότερα,μου έδωσε λίγη από τη δύναμη της και μου δίνει ακόμα μέσα από τα
    γραφόμενα της !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Υπέροχη συνέντευξη!!! Εύχομαι να γεμίσεις με ακόμη περισσότερους στόχους και επιθυμίες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Ρενα μου σ αγαπω πολυ
    Κι ας εχουμε βρεθει δυο τρεις; φορες
    Ευχαριστω
    Να χαιρεσαι τα παιδια σου!!!
    Ευχαριστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ναντια ευχαριστω παρα πολυ
    Κι εσυ τα καλυτερα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Κατερινα μου... δικη σου η αναρτηση... (Απαντησα... λιγο... στις ιντερνετικες φιλες...)
    ευχαριστω... ♡
    Με εκανες... διασημη....
    Φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ΕΔώ δεν έχει δικά σου και δικά μου, Λαμπρινή!Εδώ είναι για όλους!
    Καλά έκανες! Χαρά μου είναι και μεγάλη! Μόνο που αργώ, καθότι, δεν καλωδιώνομαι συνέχεια!
    Φιλιά πολλά, πάντα χαρές!

    Διάσημη...
    Ναι, μας το ξανά 'πες!Να μην επαναλαμβανόμαστε, το δέχομαι σαν καλαμπούρι, μόνο! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Υγ. Εγώ να πω, μόνο, στις φίλες και στους φίλους σου, ότι τους "ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ", που τιμάνε την σελίδα μου!
    Εύχομαι σε όλους τα ΚΑΛΥΤΕΡΑ και κυρίως, ΥΓΕΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. χαχχαχαχαχα επιτέλους γνώρισα πραγματικά τον άνθρωπο με τα χίλια πρόσωπα!!! Σταθεροί στο "Λαμπρινή" κι έτσι λαμπερή όπως φαίνεται η ψυχή της απο το μπλογκ ακόμα, είναι η Λαμπρινή που διαβασα εδω. Χαίρομαι που τη γνωρίζω και δεν είναι σημερινή "φίλη" και με τιμά με το ενδιαφέρον της . Λαμπρινή μου σου εύχομαι μια ζωή μ επιτυχίες σ όλους σου τους στόχους και μεστή εμπειριών Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Χαρά μου γλυκεια... με τα καλλιτεχνηματα σου
    Ευχαριστω

    Ειχε την καλωσυνη η Κατερινα να μού παρει αυτην την συνέντευξη κι είπα να την κοινοποιησω και στο φεις.... για να γνωριστούμε καλυτερα... πολλοι φιλοι σχολιασαν εκει... καποιοι περασαν κι απο εδω.. Μια χαρα...

    Τα ονοματα στο ιντερνετ... ποικιλουν... η ουσια ειναι μια... τι λεει το καθενα :-) - χαμογελο

    Σου ευχομαι τα καλυτερα

    Χαρηκα... ♡♥♡♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Με γοήτευσες και απο εδώ Λαμπρινή μου. και ένοιωσα περήφανη και τυχερή που με τιμάς με την φιλία και την αγάπη σου... Εύχομαι να είσαι πάντα έτσι λαμπερή και χαμογελαστή σε όλη τη ζωή σου....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τζουτζη μου γλυκειά... τι ωραία ... χαίρομαι που το διάβασες,γιατί όσο κι αν συναντιόμαστε... τόσα...δεν θα λέγαμε... :) = χαμόγελο...

      χαίρομαι που είσαι φίλη.. καλή επιτυχια καλή μου συγγραφέα...μεχαρές!! Μεκαλή υγεία!!!

      φιλιά... ευχαριστώ πολύ...

      Διαγραφή
  37. Λαμπρινή μου,είναι καταπληκτική η συνέντευξή σου, μεστή και αληθινή. Όπως εσύ... Έμαθα πολλά περισσότερα για σένα, αν και κάποια από αυτά που ανέφερες τα έχουμε συζητήσει κι από κοντά. Οι ερωτήσεις της Κατερίνας ήταν πολύ ενδιαφέρουσες, μα και οι απαντήσεις σου ήταν εύστοχες και σαφείς. Οι εικόνες που επέλεξες με πολύ μαεστρία ήταν μια όαση μέσα στο μακροσκελές κείμενο, μια πινελιά χαρούμενη, που σε χαρακτηρίζει. Σ' ευχαριστώ πολύ για τη φιλία σου! Σε γνώρισα το 2011 με το ψευδώνυμο: "Λάμπρος Λαμπινός", μέσα από τα εύστοχα σχόλιά σου στις αναρτήσεις του ιστολογίου μου "ΠΑΙΔΙΚΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ". Είσαι πραγματικά πολύ δοτικός άνθρωπος. Είναι γεγονός ότι δεν υπάρχει ανάρτησή μου που να μην την έχεις κοινοποιήσει στο facebook και σ' ευχαριστώ για άλλη μια φορά γι' αυτό! Σου εύχομαι ολόψυχα να είσαι πάντα χαρούμενη κι ευτυχισμένη με ό,τι σε γεμίζει και σ' ευχαριστεί στη ζωή σου! Είσαι πολυτάλαντη και δημιουργική κι αυτό σου προσφέρει ικανοποίηση, καθώς η κάθε στιγμή και το κάθε λεπτό μετράει για σένα διπλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αγαπητά ΠΑΙΔΙΚΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ...χίλια ευχαριστώ...

      καλές σας επιτυχίες..με υγεία...

      καλό σας βράδυ...

      Διαγραφή
  38. Μούσα μου !!! Πόσο τυχερή νιώθω που σε γνώρισα και από κοντά!!!! πάντα επιτυχίες κούκλα μου, σου αξίζουν!! καλοτάξιδο και το βιβλίο σου !! φιλάκια, σ'αγαπώ!! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αστέρι μου, Φανή... τι κάνεις... ελπίζω να τα πούμε απόκοντά... πιο συντομα... απ' το Πά σχα...

      ευχαριστώ πολυ, είσαι πολύ γλυκειά, σού ευχομαι κι εγώ καλές επιτυχίες.. με υγεία!!! φιλιά...

      Διαγραφή
  39. Καλά! Πότε πρόλαβες και απάντησες; !!!
    Θα 'ρχόμουνα να σου γράψω να έχεις το νου σου εδώ!
    ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!
    ΜΠΡΑΒΟ και στους φίλους σου, που είναι κοντά στην Χαρά σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερίνα, Κυκλαμινα μου, είμαι ακόμα μέσα,άργησα να μπω... και έχω και τον νου μου... (σε δουλειά... σε έβαλα... )...

      νασαι καλά... μπράβο και σε σένα γι' αυτήν την συνέντευξη... ήταν υπέροχα!!!...

      ευχαριστώ, καλες επιτυχίες και σε σένα...
      με αγάπη...

      Λ.Τ.

      Διαγραφή
  40. Χαρά μου, Λαμπρινή, μόνο που κάνω τον πορτιέρη! Αν υπάρχει τρόπος να είναι ελεύθερα τα σχόλια αυτής της νάρτησης, να μου πεις, πως να το κάνω, ώστε να μην περιμένετε. Είναι που υτές τις μέρες, το λαπ δεν θα είναι στο τραπέζι...
    Θα έχω το νου μου, όμως! Μια Λμπρινή έχουμε, που την εκτιμούν οι φίλοι, όλοι!
    και σε μένα; Και σε μένα!Γιατί όχι;Στο πηγάδ' κατούρ'σα; Εκφραση χωριού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Λαμπρούκο μου χάρηκα τόσο αυτήν την συνέντευξη κ σας ευχαριστώ γι΄αυτό κ τις δυο σας, έμαθα τόσα πράγματα που δεν ήξερα για εσένα κι ομολογώ πως τώρα νιώθω περήφανη για την φίλη μου!!!! Πάντα χαρές κι επιτυχίες να έχει η ζωή σου κορίτσι μου....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ντιμουλιτσα
      Ζακυνθηνια μου φιλη
      Ευχαριστω
      Να βρεθουμε... να μαθω κι εγω για σενα
      Καλα να εισαι
      Ευχαριστω και την Κατερινα μου..που πηρε την συνεντευξη
      ♡♥
      Καλησπερα

      Διαγραφή
  42. ΜΑ ΕΙΣΑΙ Η ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΟΥ......ΚΑΙ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΣΕ ΕΧΩ ΓΝΩΡΙΣΕΙ ΚΑΙ ΕΙΣΑΙ ΦΙΛΗ ΜΟΥ....ΕΙΣΑΙ ΜΙΑ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΡΔΙΑ ,,ΚΑΙ ΠΟΛΥΤΑΛΑΝΤΗ......ΛΑΜΠΡΙΝΗ ΜΟΥ..............

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρια μου γλυκεια
      Το φεις μάς εφερε κοντα και σε γνωρισα
      Ευχαριστω
      Σού ευχομαι καθε ευτυχια... στο ομορφο Περιγιαλι σου
      Φιλια

      Διαγραφή