Σάββατο 9 Σεπτεμβρίου 2017

Έχω ρυτίδες. Marinella Canu



***

Η Σελίδα σάς αρέσει · 56 λεπτά · 

Ho le rughe.
Mi sono guardata allo specchio e ho scoperto di avere molte rughe, intorno agli occhi, alla bocca, sulla fronte.
Ho le rughe perché ho avuto amici, e abbiamo riso, abbiamo riso tanto, fino alle lacrime.
E ho conosciuto l'amore, che mi ha fatto strizzare gli occhi di gioia. (...)
E poi ho pianto. 
Ho pianto per le persone che ho amato e che sono andate via, per poco tempo o per sempre oppure senza sapere il perché. (...)
Ho visto posti splendidi, nuovi, che mi hanno fatto aprire la bocca stupita, e rivisto i posti vecchi, antichi, che mi hanno fatto commuovere.
Dentro a ogni solco sul mio viso, sul mio corpo, si nasconde la mia storia, le emozioni che ho vissuto, la mia bellezza più intima e se cancellassi questo, cancellerei me stessa.
Ogni ruga è un aneddoto della mia vita, un battito del mio cuore, è l’album fotografico dei miei ricordi più importanti.
Marinella Canu

Έχω ρυτίδες.
Κοίταξα στον καθρέφτη και ανακάλυψα ότι είχα πολλές ρυτίδες γύρω από τα μάτια μου, το στόμα μου, το μέτωπό μου.
Έχω ρυτίδες επειδή είχα φίλους, και γελάσαμε, γελάσαμε τόσο πολύ, με δάκρυα.
Και γνώρισα την αγάπη, που με έκανε να σφίξε τα μάτια μου. (...)
Και μετά έκλαψα.
Έκλαιγα για τους ανθρώπους που αγαπούσα και που έφυγαν, για λίγο καιρό ή για πάντα ή χωρίς να ξέρω το γιατί. (...)
Έχω δει όμορφα, νέα μέρη που με έκαναν να ανοίξω το στόμα μου, και είδα τα παλιά, παλιά μέρη που με έκαναν να κλάψω.
Σε κάθε ρυθμό στο πρόσωπό μου, στο σώμα μου, κρύβει την ιστορία μου, τα συναισθήματα που έχω ζήσει, την πιο οικεία ομορφιά μου, και αν το σβήσω αυτό, θα σβήσω τον εαυτό μου.
Κάθε ρυτίδα είναι ένα ανέκδοτο της ζωής μου, ένας καρδιακός παλμός της καρδιάς μου, είναι το φωτογραφικό άλμπουμ των πιο σημαντικών μου αναμνήσεων.
Μαρινέλλα κανού

4 σχόλια:

  1. Ρυτίδες έχεις; Πώς θα το πάρεις; Για δείξε μου!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καμαρι μου
    Εχω κατι.. παρ ολα τα μαγουλακια
    Μ ενδιαφερει επισης... γιατι καπου εχω γραψει... (στο βιβλιο...ή στο μπλογκ) οτι με τις ρυτιδες... κυλανε πιο ευκολα... τα δακρυα...
    ♡♥♡♥ (καπως ετσι)
    Καληνυχτα
    Πολλα τα σχολια σημερα ... Φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ε, αφού έχεις γράψει, είναι απόδειξη!
    Γιατί; Τα μετράς ή φορολογείσαι;
    Καληνύχτα! Δες τον αγώνα live! Για σένα έκανα την ανάρτηση!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή