Πέμπτη 28 Δεκεμβρίου 2017

"Χρωστάω" Μουσικές Στιγμές ... απ' το: "Πες το με δυο κιθάρες"

"Χρωστάω" Μουσικές Στιγμές

που αφορούν την Μουσική Εκδήλωση στις 4 εποχές του Βόλου,

με τίτλο:

"Πες το με δυο κιθάρες"

με κύριους συντελεστές τον Τάσο Ιωακειμίδη και την Εύα Γκατζή, στις 20 Δεκέμβρη 2017.




Εκείνη την βραδιά, στο μικρόφωνο, εκτός απ' τις κιθάρες, ακούστηκαν κι άλλες τρεις γυναικείες φωνές.
Μία ήταν από την κυρία Βάσω Κεχαίδη (στο τραγούδι πόσο σ' αγαπώ)




κι από δυο ελπιδοφόρες μαθήτριες της Σχολής που (ακόμα δεν έμαθα τα ονόματά τους) και που ανέβασαν το κέφι όλων μας και μαζί τους τραγουδούσαμε κι εμείς.

...Πρίμα σεκόντα... στην απέναντι γωνιά, κράταγαν οι "άγνωστοι - γνωστοί" Καλλιτέχνες του Βόλου, η Αμαλία Γκιζά και ο Βασίλης Μητσάκης. ( Το αδειανό τραπέζι που περίμενε.... Περισσότερα είχα γράψει εδώ.)



Νομίζω, πως ότι και να συμπληρώσω, κατόπιν εορτής, θα είναι λίγο.
Νομίζω πως και Στάδιο να ήταν το μαγαζί, σε θέμα χωρητικότητας, θα γέμιζε, χωρίς υπερβολές.
Το μενού περιείχε απ' όλα!
 (Στην κλασσική "ζορίστηκαν" κάποιοι, αλλά αυτό είναι θέμα παιδείας, γνώσης και "γούστου", δεν είναι της ώρας να το αναπτύξω. Είναι "οι εκπτώσεις" που είπε ο Τάσος, στην συνέντευξη, ΕΔΩ.)

Για να μην σας μπερδέψω κι άλλο, όμως και μπερδευτώ κι εγώ, με τα βιντεάκια μου, για να μην καθυστερήσω κι άλλο τα "χρέη" μου, πάμε να μπω σε μια σειρά, κι ας μην έχουν σωστή αρίθμηση! (Τόσο, όσο μπορώ, είπαμε...!)
 
ΆΞΙΟΣ ο "ΟΔΗΓΟΣ", Τάσος Ιωακειμίδης και όλοι οι "Συνοδηγοί" και σε άλλα "τέτοια" με ΥΓΕΙΑ!
Εύχομαι ΟΛΟΨΥΧΑ σε ΟΛΟΥΣ τους Καλλιτέχνες, "ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ" και ιδιαίτερα στις γυναίκες που έχω αδικήσει! (Κυρίως τα ταλαντούχα κορίτσια μας, το Μουσικό Αύριό μας!)


1 κλασσική

2 (ανέβηκε ήδη)

3 (ανέβηκε ήδη)

4 (ανέβηκε ήδη)


5


6


7,
8


9


Και λόγω των ημερών:

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ και ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟΣ Ο ΝΕΟΣ ΧΡΟΝΟΣ!





1 σχόλιο:

  1. ...Πολύ με μπέρδεψε το "μέτρημα" (φταίει ότι είχα κάποια με τίτλους τραγουδιών και μετά τα διόρθωσα), όπως και νά 'χει, είναι τα δικά μου ενθύμια που εγώ τα "συγκρατώ" με στιγμές, μη με παρεξηγείτε και πολύ, ΚΑΝΕΝΑΣ μας εδώ στα bloggs, δεν δίνει εξετάσεις!
    "Μετράει" η ουσία απ' ότι φαίνεται και πολύ περισσότερο, απ' ότι δεν "φαίνεται", γιατί ο καθένας μας βιώνει διαφορετικά, όχι μόνο την στιγμή, αλλά και την ίδια την ζωή!
    Σ'χωράτε, ειδικά οι Καλλιτέχνες! Είχα και έχω πάντα, τις καλύτερες προθέσεις! Αλλιώς, είχα τρόπο να περάσω την ώρα μου, εδώ και δέκα χρόνια!
    Σ'χωράτε λοιπόν, τα κακώς κείμενα!(τα τεχνικά μου, κ.λ.π.)

    ΑπάντησηΔιαγραφή