Τετάρτη 4 Οκτωβρίου 2017

Πες μου παππού, μωρέ παππού, πού ν' απαγκιάσω; Πες μου, πού;


Δημήτρης Μητροπάνος "Πες μου παππού" Δίσκος: "Τσιμεντένια πρόσωπα" του 1976 Πες μου παππού μωρέ παππού πες μου ποιοι θα με νιώσουν πού ν' ακουμπήσω την καρδιά και να μην την πληγώσουν Πες μου παππού μωρέ παππού πού ν' απαγκιάσω πες μου πού πες μου παππού Βάλε φωνή να ραγιστούν κάμποι βουνά και τόποι τι να την κάνανε παππού την ανθρωπιά οι ανθρώποι Δίχως γεράνι πράσινo δίχως κλωνάρι δυόσμο πες μου παππού μου να χαρείς πού τονε πάν' το κόσμο

ΥΣΤΕΡΟΓΡΑΦΟ:
ΓΙΑ ΠΑΠΠΟΥ ΚΑΙ ΓΙΑΓΙΑ, φρόντισε ο Λάμπρος... στο Σχολικό του blog, ΕΔΩ!

2 σχόλια:

  1. ωπς.. πώς δεν το είδα... ήρθε ο "Λάμπρος" λοιπόν... Ευχαριστώ πάρα πολύ, οι φίλες νηπιαγωγοί.... μού δίνουν ιδέες... αν και δεν τα πάω ΚΑΘΟΛΟΥ καλά, με τις παγκόσμιες.. μέρες...

    ευχαριστώ...
    καλησπερα
    καλά να περάσετε... :) = χαμόγελο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ποιος τα πάει καλά με τα παγκόσμια, Λάμπρο μου; Είναι μια αφορμή όμως, για συντονισμό της ανθρωπότητας σε ένα θέμα, κι αυτό είναι καλό!

    Άσε να σου ξεφύγει και τίποτα! Θα γεράσεις γρήγορα!
    Καλά κάνεις, ωραίες οι ιδέες σου, δικαιούσαι "ΘΕΡΜΑ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ" για τον τόσο κόπο!
    Καλή συνέχεια και επιτυχία στις ιδέες σου!
    Φιλιά πολλά, Καλημέρα μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή