Τετάρτη 5 Ιουλίου 2017

ΟΙ ΚΑΛΗΜΕΡΕΣ ΤΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ - Χαρούλα Φράγκου

ΟΙ ΚΑΛΗΜΕΡΕΣ ΤΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ
Καλότυχοι όσοι μπορούν να γράφουν και να συλλογιούνται
τη θάλασσα....Κι΄είναι πολλοί
Εννιά εκατομμύρια Έλληνες άνθρωποι
ίσως εννιά εκατομμύρια ένας....
Ερωτεύονται, ψαρεύουν, ταξιδεύουν, φιλοσοφούν
Κορμί αλάβαστρο η Ελλάς, αφήνεται στα γαλανά κεντίδια
και κλείνει στο μελωμένο κόρφο της την ταξιδιάρα ψυχή τους....
Έριξα ένα γαρύφαλλο στ' αφρογιάλι
και ταξίδεψα γιαλό γιαλό
Βότσαλα, κοχύλια, αστερίες, σπάροι, γιούλια και πέρκες
και μια χρυσαφιά σκορπίνα στο κοφίνι μου.
Σφύριξα με τους γλάρους κι' έχασα τη φωνή μου
στα πέλαγα μαζί με τα δελφίνια.
-Ω! τραγούδι, τραγούδι της θάλασσας......
Είδα ψαράδες να καλάρουν τα δίχτυα
και στον ιδρώτα τους, του Θεού το μεράδι.
Σκαρφάλωσα σε μικρά ψαροκάϊκα,
κρύφτηκα σε κάβους και λιμανάκια
Έλιασα μαζί τους τη λαχτάρα και στόλισα τη χτενισιά μου
πυροκόκκινα κοράλια!
-Για και χαρά σου γαλανή μου...
Μ' ένα μικρό λοστρόγγυλο βότσαλο γέμισα ψαράκια
τη μπουνάτσα σου, δείχνοντας στο γιο μου
πόσες οργές είναι η αγάπη μου
-Παιδί και θάλασσα πού κυκλοφέρνετε
με τη δροσιά μαϊστρου στο κορμί σας!
Μία η χαραμέρα και το δείλι πλατίνα και μπρούτζος
σ' αμμουδερές παραλίες, καίω το σώμα μου πυροφάνι
και τυλίγομει στα στρωσίδια της άμμου
- Hello Mr. John
κι' η θάλασσά μας η καλύτερη
-Βγάλτε τις άσπρες σας κελεμπίες.....
Ελλάς ίσον πράσινο κι' ουρανός
Ελλάς ίσον πέτρα και φως
Εικόνες με γαλάζιο μελάνι
κι' ευωδιές από φύκια
κι ανθισμένα αλμυρόδεντρα
Έτσι για να γιορτάζει ο ήλιος της Γης
στην ασημένια ρωγμή του Αιγαίου...

Μου αρέσει!Δείτε περισσότερες αντιδράσεις
Σχολιάστε

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου