Τετάρτη 5 Ιουλίου 2017

Απ' τη ζωή βγαίνει το παραμύθι

Μια υπεύθυνη αποστολή

  - Τι κόσμος κι αυτός!
    Να θέλουν να χωρέσουν εμένα  ένα γνήσιο χνουδωτό αρκουδάκι, μέσα σε ένα  τόσο δα  καροτσάκι!






   Αφήστε με ελεύθερο!Αρκετό στριμωξίδι ένοιωθα στο
πολυκατάστημα!Έβλεπα τα πρόσωπα που περνούσαν μπροστά
μου καθημερινά  και μέσα μου ευχόμουν να απλώσουν σε μένα
το  χέρι τους!
Όμως χθες ήταν αλλιώς!Ευτυχώς εδώ κάτι όμορφο διαισθάνομαι!
με βλέπουν με ξαναβλέπουν, με πιάνουν με τρυφερότητα,
βλέπουν πως φορώ τα καλά μου, και το πλεκτό μου κόκκινο
παπιγιόν και αποφάσισαν!
Είμαι το κατάλληλο αρκουδάκι να μου αναθέσουν μια υπεύθυνη 
αποστολή!Το καταλαβαίνω από αυτά που λένε μεταξύ τους...
 Δεν γνωρίζω τις προθέσεις τους, όμως τα χαμογελαστά πρόσωπά
 τους με προδιαθέτουν ευχάριστα.
 Δυο χαμογελαστά πρόσωπα με πλησιάζουν.Μετά από σκέψη
 δευτερολέπτων η όμορφη κοπέλα απλώνει το χέρι της και με ξεχωρίζει από τους φίλους μου στα πολύχρωμα
ράφια.Αφήνομαι απαλά μέσα στο καρότσι όπου υπάρχουν διάφορα όμορφα πράγματα.Πράγματα όμορφα
αλλά ...πράγματα.
 Εγώ είμαι κάτι ξεχωριστό!
******************

*****
...Προέκυψε ¨κλοπή" παραμυθιού, για μικρούς και μεγάλους.

Προέκυψε αποστολή δημόσιας ευχής, σε μια νέα γιαγιά!

"ΝΑ ΣΑΣ ΖΗΣΕΙ, ΒΑΡΒΑΡΑ ΜΟΥ! ΓΕΡΗ, ΚΑΛΟΤΥΧΗ και ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΗ!"

Η συνέχεια του παραμυθιού και οι ευχές σας, ΕΚΕΙ!

2 σχόλια:

  1. ΚΑΛΑ ΕΚΑΝΕΣ!!!ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ!!!ΑΥΤΌ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ κλοπή, είναι Τιμή!!!
    ΠΆΝΤΑ ΧΑΡΕΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!!! ΚΑΙ Ν΄ΑΓΑΠΑΜΕ!Ο ΘΕΟΣ ΕΊΝΑΙ ΑΓΑΠΗ!ΦΙΛΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ωχ! Και δεν κλάπηκε καλά!Είχες άλλες διαστάσεις! Συγγνώμη, πάω να διορθώσω!
    Ναι, είναι ΤΙΜΗ και ο ΘΕΟΣ, ΑΓΑΠΗ! ΌΠως ακριβώς τα λες! Φιλιά και Σ' ευχαριστώ για τις χαρές και τις συγκινήσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή