Η Μίνα Αδαμάκη σε μία αποκαλυπτική συνέντευξη στο πρωινό ανέφερε: «Από την εφηβεία μου το είχα ρίξει στα βιβλία, δεν έζησα κανονική εφηβεία, διάβασα όλη την παγκόσμια λογοτεχνία μέχρι το Γυμνάσιο….».
«Δεν έβαζα το όνομά μου στις παραστάσεις που έπαιζα, γιατί είχα έρθει κρυφά στο θέατρο, γιατί σπούδαζα Νομική για να φύγω από το Βόλο, αλλά τους είχα πει ότι δεν υπάρχω πουθενά, ούτε στο πρόγραμμα, ούτε στην παράσταση. Κοιτούσα κρυφά ποιοι έρχονταν και φοβόμουν μην έρθει κανένας Βολιώτης. Και ήρθε ένας συμμαθητής μου και του αρνήθηκα ότι έπαιζα εγώ…»
Και κατέληξε λέγοντας πως αντέδρασαν οι γονείς της όταν έμαθαν πως είναι ηθοποιός: «Η αντίδρασή τους ήταν δύσκολη όταν τους το είπα… Τρελάθηκαν, μου είπαν ότι δεν πρόκειται να με ξαναδείς. Ο πατέρας μου δεν το δέχτηκε ποτέ, δεν ήρθε ποτέ να με δει… Όταν το άκουσε η μάνα μου λιποθύμησε»!