Παρασκευή 25 Αυγούστου 2017

Αντιλαλούν οι γειτονιές...!

http://peripteroedw.blogspot.gr/2017/08/x.html
Xρόνια πολλά, Κατερίνα μου!!!!!!!!!!!!!!!!! Για σήμερα και για ... μετά!!!!!!!!!!!!!!!
Χρόνια πολλά, Κατερίνα Π. μου!!!
Με υγεία!!!
ΚΑΙ
Χρόνια Πολλά, Κατερίνα δ. μου!!!
Με υγεία
Με χαρές
Με ευτυχία!!
ΚΑΙ
Φαίνεται; (ότι λοβ -πολύ!!!!- Βόλος;;!!!)

Χρόνια πολλά, Κατερίνα Π. μου!!! Με υγεία!!! κιτρινάκι βουκαμβίλια... φούξια λευκό... κιτρινάκι , δίπλ...
PERIPTEROEDW.BLOGSPOT.COM

Μου αρέσει!Δείτε περισσότερες αντιδράσεις
Σχολιάστε
************

Ω, ρε, τι πάθαμε!
Μας πιάσανε;
Ρωτήσανε πόσα;
Πες τους 57!
Να μη λεν' κι ότι τα κρύβω!
Φιλιά πολλά, Ευχαριστώ!
Πρόσεχε την ντουντούκα!
Θα την χαλάσεις!
Πολύ την χρησιμοποιείς, δια "ασήμαντον αφορμήν"!


Αντιλαλουνε τα βουνα - Πολυ Πανου & Βασιλης Τσιτσανης


***
Ωχ! Κι άλλο!


Xρόνια πολλά, Κατερίνα μου!!!!!!!!!!!!!!!!! Για σήμερα και για ... μετά!!!!!!!!!!!!!!!
Χρόνια πολλά, Κατερίνα Π. μου!!!
Με υγεία!!!
http://oifotografiesmoy.blogspot.gr/2017/08/x.html
ΚΑΙ...
Δείτε περισσότερα


Χρόνια πολλά, Κατερίνα Π. μου!!! Με υγεία!!! κιτρινάκι βουκαμβίλια... φούξια λευκό... κιτρινάκι , δίπλα...
OIFOTOGRAFIESMOY.BLOGSPOT.COM



Μου αρέσει!Δείτε περισσότερες αντιδράσεις
Σχολιάστε





****
*********

Ω! μπω!

Xρόνια πολλά, Κατερίνα μου!!!!!!!!!!!!!!!!! Για σήμερα και για ... μετά!!!!!!!!!!!!!!!
Χρόνια πολλά, Κατερίνα Π. μου!!!
Με υγεία!!!
...Δείτε περισσότερα


Χρόνια πολλά, Κατερίνα Π. μου!!! Με υγεία!!! κιτρινάκι βουκαμβίλια... φούξια λευκό... κιτρι...
MUSICPICTURESARTETC.BLOGSPOT.COM

Μου αρέσει!Δείτε περισσότερες αντιδράσεις
Σχολιάστε
***


3 σχόλια:

  1. πολύ συγκινητικό το τραγούδι... (μετά από όλην την ανάρτηση) ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ κατ' αρχάς... κι εξηγώ:

    Φαίνονται πολλά, αλλά δεν είναι... Απλώς, εγώ έχω πολλά μπλογκ και έβαλα τις ευχές μετά των λουλουδιών... για να τα εμπλουτίσω... αλλά, και για να ΜΗΝ ξεχάσω... ότι σήμερα γιορτάζεις!! (Δυστυχώς δεν σού έφτιαξα βίντεο... ελπίζω του χρόνου. ΠΡέπει να είναι κατάλληλη η ώρα, βλέπεις... )

    Σήμερα, γιορτάζεις, λοιπόν... έχεις γενέθλια... (Και για μετά... εύχομαι βεβαίως!! στις 29!!!!!!!!!!)

    ΧΡΟΝΙΑ ΠΛΟΥΣΙΑ, χρόνια πολλά, να σε χαίρονται...

    (κι ευχαριστώ για τις ευχές για την μητέρα μου, χαίρομαι που την αγαπάς... και εσύ ... καλή ανάπαυση νάχει η δική σου... )

    φιλιά!!!!!!!!!!!!!!!

    καληνύχτα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φαίνονται πολλά, αλλά δεν είναι...

    !!! Σώπα!

    Τα τυπικά χαρτιά γιορτάζουν σήμερα, οπότε το δέχομαι για να ξεμπερδεύω. (εδώ, στα ιντερνετικά, γιατί στην ζωή, κρατάει από 25-29, ότι θυμάται ο καθένας, ότι θυμάμαι κι εγώ!
    Φέτος άρχισε από 24, πάμε πενταήμερο, λόγω καρπουζιού... (θυμήσου) και αδελφού που γεννήθηκε 24.
    Για πεπόνι το πήγαινα φέτος, αλλά δεν έκατσε, του χρόνου!
    Νά 'ναι γερός ΟΛΟΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ, ΛΑΜΠΡΙΝΗ!

    Στις 29 να μου τα πεις ιδιαιτέρως! Μη γίνω πρώτο θέμα, πάλι!

    Οκευ, όκευ, μπλα μπλα σε όλα, θα αρχίσω να σου γράφω με κώδικες!

    Φιλιά της! Καληνύχτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή