Παρασκευή 9 Ιουνίου 2017

Αγαπημένο μου Φέις, κοίτα να δεις, να με καταλάβεις!

Δείτε τι συμβαίνει όταν διαγράφετε κάποιον από τους φίλους σας
Χ, παρατηρήσαμε ότι πρόσφατα διαγράψατε κάποιον από τους φίλους σας. Αυτό σημαίνει ότι δεν θα μπορεί να βλέπει πλέον τις δημοσιεύσεις που κοινοποιείτε μόνο στους φίλους σας και εσείς δεν θα μπορείτε να βλέπετε τις αντίστοιχες δικές του δημοσιεύσεις. Μην ανησυχείτε. Δεν θα τον ενημερώσουμε ότι τον έχετε διαγράψει από τους φίλους σας.
— Η ομάδα βοήθειας του Facebook
*************

Αγαπημένο μου Φέις, κοίτα να δεις, να με καταλάβεις!

Είχα πέντε σελίδες στο Φεις, που δεν κρυβόμουν, ήμουνα εγώ η Κατερίνα, που έπαιζα με τα επίθετά μου και τα γνωστά μου ψευδώνυμα.
Με τις φωτογραφίες μου και όλα τα προσωπικά μου, χωρίς κρυφτούλια!
Την πρώτη μου σελίδα με 5000 άτομα, μού την έσβησες σε μία νύχτα και μη ξέροντας πως, δεν κατάφερα ποτέ να την ξαναδιεκδικήσω.
Και βέβαια θα την ήθελα!Τόσος κόπος, τόσα αρχεία, πόσες αναμνήσεις;
Στις επόμενες πάλι, δύο, πολύς ο κόσμος, στην κηδεία κανείς, κάποια στιγμή διέγραφα για μέρες!
Έμειναν οι φίλοι του χωριού και της πόλης!
Κι ύστερα, επιχείρησα σε μία,  να τους μαζέψω όλους, κι εκεί έγινε το μπάχαλο!
Στην τρίτη, εννοώ!
Οι φίλοι του χωριού δεν νοιάζονταν για τα θέματα της πόλης και το αντίθετο, κι έτσι, μία τέταρτη, υπήρξε λύση για ποιο λίγους φίλους και ουσιαστικούς.
...Μπέρδεμα, όμως!
Πολλοί δεν καταλάβαιναν το σκεφτικό μου, διπλά και τριπλά αιτήματα να είναι και στις άλλες σελίδες μου, στην αρχική μου πια, έβλεπα επαναλήψεις, ψάρευα ώρες με το καλάμι να πιάσω θέμα και είδηση, οπότε, μη καλυμμένη, φιλαράκι μου, κλείνω, ανοίγω, κλειδώνω, μανταλώνω, αλλάζω σελίδες, όχι όμως κυβερνήσεις!

...Προνοητική μεν, σε καλές εποχές, έκανα το κουμάντο μου!
Μία σελίδα, με φίλο μόνο τον εαυτό μου, να βλέπω ειδήσεις, φωτογραφίες, κ.λ.π. από σελίδες που μου αρέσουν.
Έγιναν πολλές παρεξηγήσεις μ' αυτή την σελίδα, ξέρεις!
"Μόνο εγώ", είπαν πολλοί.
Μα, αν είχα πει το ναι, που για μένα ήταν όρκος, τώρα πάλι, θα ήταν πολλοί και κλειστή κι αυτή η σελίδα!

...Χθες που λες, είδα έναν φίλο!
Στεναχωρέθηκα, γιατί είναι και πολύ αξιόλογος άνθρωπος!
Ήθελα να του εξηγήσω, να του γράψω, όπως έχω κάνει σε πολλούς, αλλά ενώ προβληματίστηκα για ώρες, αποφάσισα να τον διαγράψω, χωρίς να τον ενημερώσω, γιατί για κείνον, έτσι κι αλλιώς, είμαι μόνο ένα νούμερο, δεν θα ωφελούσε η εξήγηση, εγώ θα συνέχιζα να βλέπω την σελίδα του, όποτε ήθελα, εφόσον την έχει δημόσια, κι ούτε γάτα, ούτε ζημιά!

"Μου αρέσει η σελίδα του", είχα δηλώσει, δεν κατάλαβα πως απάντησε σε αίτημα φιλίας!
Δεν υπήρχε περίπτωση να κάνω, τώρα ειδικά που κατάλαβα, τι σημαίνει να είσαι φίλος με διάσημο!

"Του κλέβεις την δόξα", λέει, "αποσκοπείς σε κέρδος", και τα λοιπά και τα λοιπά.
Έχουν ξεχάσει οι διάσημοι, δυστυχώς, ποιοι τους έδωσαν την δόξα και πόσο εύκολο είναι να τους την ξαναπάρουν, αν δεν την αξίζουν!

Έτσι έχουν τα πράγματα, που λες, για να ξέρεις!
Επί της ουσίας, δεν είμαι μόνη μου εκεί!
Τις κοινοποιήσεις μου, μπορεί να μην τις βλέπει κανένας εκεί, σκέψου αλήθεια, πόσοι λίγοι θα ήταν, αν είχα 5, 10, 15 φίλους, αλλά, τις βλέπουν κάτι χιλιάδες, εδώ!
Εδώ και ελεύθερα, χωρίς μπλοκαρίσματα!

...Δε σου είμαι άχρηστη, λοιπόν!
Άσε με, να είμαι ελεύθερη!
Άσε με, να έχω μια πρόχειρη, μα ουσιαστική!
Ναι, μην τον ενημερώσεις τον άνθρωπο, δεν έχει νόημα, νομίζω!
Άστον να κάνει την δουλειά του, μην τον χασομεράς, και κάνει χρήσιμη, όντως!

Αυτά, αγαπημένο μου φιλαράκι, Φεις, για να συμβιβάζονται οι όροι μας, όσο γίνεται.

Σ' ευχαριστώ γι' αυτό το παράθυρο στον κόσμο, το κλείνω κι αυτό μερικές φορές, εύκολο είναι να βρω κι άλλα, μα για κέρδος χρόνου, έμεινα.

Καλοκαίριασε όμως, είσαι "χασομέρι", έτσι κι αλλιώς, είδωμεν,

"ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ" και σε σένα και σε τυχόν περαστικούς!

Πάμε με την ζημιά, γιατί με πήγες πίσω σήμερα στο πρόγραμμά μου!
Με αγάπη, έτσι κι αλλιώς!

  

Κατερίνα Δε. Στα. Πα;
με λένε.

Υγ. Έλα και τούτο:
Έπεσες στην περίπτωση, ξέρω, περνάς περίσταση!


Υγ. 2
Δώσε βάση στα λόγια και μη σου πω, σε ποια δεκαετία με πήγες σήμερα!
Αθάνατη Ρίτα!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου